Saturday, October 8, 2016

A jutrem , zajmę sie jutro mój lek na całe zło - klindacin t pasta cynkowa ) , klindacin






+

Niedoskonałości na twarzy a koszmar wielu z nas. Ja też toczę Z Nome del modello Walke. na Szczescie nie jest ona przegrana! :) Juz w zeszłym Roku trafiłam na Moj lek cudowny, który stosuję również Dzisiaj, bo Daje rewelacyjne efekty! jest Nie a Magiczny lek, po którym przez NOC wasza twarz stanie się nieskazitelna, potrzeba ok. miesiąca na pojawienie się efektów. Masc, un właściwie Zel KLINDACIN T, a bezbarwny, lek fare stosowania na Skore, o z awartości 10 mg / g klindamycyny substancji czynnej-czyli (antybiotyku). Zel jest wydawany na receptę - chyba, że ​​się naprawdę postaramy. może się obejść bez niej:) - I kosztuje ok. 25 zł za Tübke o pojemności 30g. (Można również dostać Tübke 15 g. Ale jest nie a opłacalne, bo kosztuje prawie 20 zł.) Producent pisze, aby stosować lek 2 razy dziennie. miejscowo nakładając, warstwą cienką, na zmieniona chorobowo Skore, przez 4-8 tygodni (Taka tubka Starcza mi na miesiąc, po tym czasie widoczne są już efekty, ale nie powinno se przerywać kuracji!). Lek ma DOSC drażniący, zapach alkoholowy. ale na Szczescie ulatnia się sul Po chwili. (Po nałożeniu, Należy umyć ręce!) Ja używam andare tylko raz dziennie-nakładam na NOC, cienka warstwę, ale na cala maseczkę twarz-jak, omijając USTA i Oczy :) (zel bardzo szybko schnie i nie brudzi. Duży Wiec più za to!) Zel nie wywołuje u mnie zadných skutków ubocznych poza przesuszeniem skóry i co za tm idzie łuszczeniem się jej, ale przeboleję to-przynajmniej redukuje wszystkie zaczerwienienia i zmniejsza, un nawet likwiduje okropne zaskórniki! Dodatkowo, w dzień, Kiedy nigdzie wychodzę nie, stosuje punktowo na každé widoczne czerwone punkciki na twarzy, znaną zapewne wszystkim pasta cynkową-ładnie wysusza, 20 gw zgrabnym pudełeczku kosztuje ok 3-4 zł i wystarcza spokojnie na 2 miesiące :) Czym różni się la pasta od zwykłej Masci? Masc ma mniejsze stężenie tlenku Cynku-substancji czynnej, w paście scherzo andare AZ 25%. Biała, baaardzo Gesta MAZ, ma działanie ściągające i wysuszając, oraz osłaniające, podrażnia nie, może jedynie przesuszać-ale o per chodzi przecież! :) Coś ZA coś. Moja kuracja, jest dla mnie jak na razie idealna, Wiec trzymam się jej, ale może znacie jakieś Leki inne skuteczne? :)




No comments:

Post a Comment